7 Kasım 2013 Perşembe

O KADAR MUTLUYUM Kİ

O kadar mutluyum ki gözlerinde yaşlanmaktan..
Gözlerindeki sevda ateşi yakmasına rağmen
Öylesine mutluyum ki yanmaktan..
Başını hafifçe öne eğip gülümsesen,
Sonum olursun, eririm sol yanında..
Mutluyum yanında olmaktan..
Bir bebeğin ilk adımlarını atarken hissettiği
O "koşma arzusunu" hissettim seninle..
Geleceğe "seninle" koşma arzusu..
Heyecanlandım..
Ve korktum büyümekten..
Çünkü;
O kadar mutluyum ki bebeğin olmaktan....
Oysa büyümesinden korkmadığım
Bir şey var; sevgim..
Sana bağlandım....
Çalışma masamdaki çerçevemde sen...
Yastığımda ki çukurda sen..
Aklımda sen.. kalbimde sen...
Benim gözümle kendini bir görsen....
O kadar mutluyum ki "sen" olmaktan...
Ve gözlerim,
Senden başka her şeye kör.
Ben öylesine mutluyum ki engelli olmaktan.
Kalp atışlarını hissetmekten,sarılınca sana..
Yaslanınca omzuna,
Öylesine mutluyum ki
Omzunu çürütmekten...
Ben,ciğerime işleyen soğuğa inat,
Parmağımdaki gümüşle ısındım..
O yüzük, senin bendeki "gümüş" halin..
Ama ben,seni en yalın halinle sevdim..
Bütün tabularından,korkularından arınmış,
Dünyadaki tüm kötülüklerden,
Sadece üstündeki yorganla korunan
O en gece,o en karanlık,o en sakin halini..
Öylesine mutluyum ki o halini görmüş olmaktan..
Sen,beni ne olursa olsun,
Nerede olursan ol,
Unutamayacaksın..!
Yüreğine işledim senin......
Ve beynini işgal etmekteyim..
Öylesine mutluyum ki
"işgalci" olmaktan..
O kadar mutluyum....
ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder