7 Mayıs 2013 Salı

SENİ O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ!


İlk sabah güneşimsin ışıl ışıl...Göz bebeklerimde canlanıyorsun ve Seninle kalkıyorum buzlar bağlamış yatağımdan. Sesin yankılanıyor kulağımda… Seni o kadar çok seviyorum ki!Aldığım nefessin ciğerime dolan, içtiğim suyumsun yudum yudum. Ve ben;Sana doyamıyorum…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Yalızlığımda üşüyorum. Kalbimin ateşi, bedenimin alevisin. Sende ısınıyorum, bu soğuk yaşantımda. Ben Sana; Bir tek Sana yanıyorum ve mum gibi eriyorum.. Seni o kadar çok seviyorum ki! Her gün göz yaşlarımda suladığım çiçeğimsin. Güllerde, menevşelerde arıyorum dudak izlerini, hani belki limon çiçeklerinde kokun, belki de bedenimi saran hanımelim gibisin. Koklayamadığım çiçeğimsin…


Seni o kadar çok seviyorum ki! Nisan yağmurları düşüyor gözlerimden. Yüreğimde sevgin bir boy daha yeşeriyor. Canlanıyor anılar yeniden; yeni baştan. Gökkuşağım gibisin beni saran… Seni o kadar çok seviyorum ki! Kalbimin sahiline dalga dalga vuruyorsun, vuruyorsun da özlemin dalga boylarını aşıyor, hasretinin yakamozunda dağılıyorum. Ve ben; kıyılarımda Sana ağlıyorum…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Yolumda adım adım gölgem gibisin. Üzerine basmaya kıyamadığım hayalimsin, düşlerimsin, kolumda; yanı başımda... Ve Seninle konuşuyorum yalnızlığımda… Seni o kadar çok seviyorum ki! Kalbime dövmeni işliyorum bir daha çıkma diye. Sonra rengarenk boyuyorum ve her saniye üzerine bedenimden kan pompalıyorum…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Kuşları kıskanıyorum, keşke benim de kanatlarım olsaydı. Olsaydı da Sana uçup gelseydim Seni doyasıya sevebilseydim… Seni o kadar çok seviyorum ki! Bu yüzden isyan ediyorum çoğu zaman. Beni ne biçim yaratmış Mevlam? Dünyada hiçbir şey vermeseydi bana da bir tek Senin kalbine girebilseydim, ve seninle yaşayıp ölebilseydim…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Geceleri gök yüzünde ay çiçeğim gibisin. Seni seyrediyorum zifiri karanlığımda. Ben benden geçiyorum, sana dua’lar gönderiyorum kalbimin sonsuzluğundan… Seni o kadar çok seviyorum ki! Yıldızlardan gerdanlık yapıyorum. O narin boynuna! Ay; pırlanta oluyor yüzüğünde parmağına. Seni anıyorum gecenin al yalazında…

Seni o kadar çok seviyorum ki! “Şu an ne yapıyor” diyorum, acaba mutlu musun? Yoksa Sen de benim gibi ağlıyor musun? İnan.. İnan kahroluyorum. Ve mutlu olman için Dualar ediyorum… Seni o kadar çok seviyorum ki! Gözlerimde canlanıyorsun, buğulanmış camlara resmini çiziyorum. Sonra karşına geçip Seni seyrediyorum. Ve buğular ağlıyor, ben ağlıyorum…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Bazen gözlerim dalıyor, seni arıyorum rüyalarımda. Yoksan uyanıyorum büyük bir acıyla. Sensiz hiçbir şey yapamıyorum… Seni o kadar çok seviyorum ki! Rüzgarlar sarıyor bedenimi, yağmurlarda yürüyorum ve göz yaşlarımı saklıyorum. Ben hala yolunda sırılsıklam ıslanıyorum…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Gözlerinden kalbime şimşekler çakıyor, bedenim yanıyor, ben yanıyorum. Haykırmak istiyorum “geri dön” diye. Acıyarak, korkarak dönmeni istemiyorum… Seni o kadar çok seviyorum ki! Halının üzeri temizdi; altı pis. Şimdi altı temiz; üstü pis. Ben her şeyi sildim Sensiz ve sonsuza dek Seni bekleyeceğim. Seni ter temiz seveceğim…

Seni o kadar çok seviyorum ki! Şarkılar Seni anlatıyor bana. Şiirler, nameler, sözler... Oturuyorum Sana şiirler diziyorum. Kalbimin mürekkebi bitiyor kanımla yazıyorum...
“SENi SEViYORUM”

Seni o kadar çok seviyorum ki! Bir Allah’a taptım, bir de Sana. Secdemde dua’m, gönlümde tapınağımsın. Evet Sensin;Sadece Sen!Sen benim için eşsizsin… Seni o kadar çok seviyorum ki! En rüzgarlı tepelerdeyim. Belki saçlarının savrulmasını görürüm diye. Belki kokunu getiri bana, belki de beni alıp getirir sana. Seni çok özlüyorum. Ve bu yalnız dünyamda seni bekliyorum gel NEFESİM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder