26 Haziran 2012 Salı

BAŞARACAĞIMA İNANIYORUM

Her şeyde olduğu gibi blog yazarlığında da kendime düşük not veriyorum. Neden mi? Çünkü bu da diğer işlerim gibi yarım kaldı. Ama artık buna dur demenin de zamanı geldi geçiyor bile. Her şeye yeniden başlama kararı aldım, sıfırdan, tertemiz sayfa, yeni hayaller yeni hedefler, yeni insanlar, yeni yollar, yeni yarınlar, yeni işler, yeni metotlar, bu yeni dünyamda bana yol arkadaşlığı etmek için buradan ayrılmayın. Teknoloji o kadar ilerledi ki  her yerden yazabiliyor insan artık. E tabi en önemlisi bunu sürdürmek.

Hayallerin efendisi olarak yaklaşık bir yıldır yazmadım. Nedenini her ne kadar yukarıda açıkladığım sebeplere dayandırsam da özünde yatan şey sizlere ve başta kendime "hayal yolculuğunda neler yapılmalı" ve "hayal nasıl gerçekleşir, dua nasıl kabul olur" sorularına deneyerek ve uygulayarak cevaplar bulmaktı. aynı zamanda da bunun yöntemleri üzerine daha çok araştırma yaptım. Benim gibi düşünen ve düşünmeyen kişilerle görüştüm. Ve önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi görüştüğüm yüzlerce kişi olsun, okuduğum kitaplar ve makaleler olsun hepsinin ortak verdiği cevap "inanmak" oldu.

İnansan da olmuyor diyorlar ya hiç de öyle değil. Ya inanmanın ne olduğunu şaşırır oldunuz ya da yeterli enerji ve güvenle inanmıyorsunuz. Bunun başka bir nedeni yok inanın bana. Bu tıpkı bir çiçeğe yeterli suyu, güneşi, ilgiyi verememek gibi bir şey. Çiçek nasıl olsa büyür diye bir düşüce, işi oluruna bırakmaktır. İşte bizlerde işlerimizde, hayallerimizde, hatta hatta hayatımızda çok şey istiyoruz ama hep işi oluruna bırakıyoruz. Hiç peşinden koşmuyoruz, hiç sorgulamıyoruz ve hiç mi hiç olacağına inanmıyoruz.

Bir film izlerken, dergileri karıştırırken hep imreniyoruz. Belki hayal de ediyoruz ama iç sesimiz "ohoohhooo nerde canım bende o şans" diyor ve bütün enerjiyi yok ediyoruz. İşte yaptığımız en büyük hata bu.

Birileri elbette isteklerimize, düşüncelerimize karşı çıkacak. Birileri elbette yapmak istediklerimize inanmayacak. Birileri elbette tüm bunlara engel olmaya çalışacak. Bizim yapmamız gereken BBRBİ düsturudur. Yani Bütün Bunlara Rağmen Başaracağıma İnanıyorum.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder