12 Temmuz 2011 Salı

HAYAL ZENGİNLİĞİ

Hayat ile hayal kurar mısınız sizde? Gerçek anlamıyla hayat ile ilgili atıp tutmak. Ben çok yapardım. Ama hayal kurmaktan bile yorulduğumu düşünüyorum. O yüzden artık bıraktım. Ben her ağzımı açtığımda ağzımdan çıkan lafı geri tıkmaya başladı hayat. Üstelik o kadar ustalıkla başarıyordu ki sonunda ben de pes ettim. Çünkü siz ne zaman hayal kurmaya başlasanız, az sonra o da sizi ileri geri şöyle bir sallıyor ve varlığından, gerçekliğinden haberdar ediyor.


Hakkında hiçbir şeyine müdahale edemediğim, karar veremediğim hayat hayli ilginç gidiyor. Giden o, çünkü ben yalnızca izliyorum. Ara ara gülümsüyorum, bazen şaşırıyorum ama çoğunlukla böle gözlerimi kocaman kocaman açıp “Hayırdır?” tarzı bir ifade takınıyorum.
Siz siz olun ne olursa olsun hayal kurmaktan vazgeçmeyin. Bilim adamları bile hayal kurun diyor; 
Stephan Leacock, ”En fazla iş başaranlar en çok hayal kuranlar olabilir”
Albert Einstein, ”Hayal gücü bilgi gücünden önemlidir.
Hayal kurmak üzerine yazdığım notlarımı sık sık paylaşacağım. 140 karaktere alıştığımız bu alemde nedense bir anda artık uzun uzun yazamıyoruz. Neyse sonuçta buradayız ve yazmaya devam edeceğiz. Kısa cümlelerimin tükendiği, 140 karakterin dışına çıktığım, kelimelerin birbiriyle dans ettiği bu güzel blog yazımda bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim. AltınLink












destekleyenler; 

www.ekonax.com konferans koltukları 

www.aselofis.com sinema koltukları

www.konferanskoltugun.com ucuz konferans koltuğu

www.konferanskoltugu.biz konferans koltuğu üreticisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder